Thursday, September 08, 2005

有火,但不是卡西火

那晚真有火,但不是卡西火.

去到展場才被告知那是防火板,不可上釘, 用得魚絲同魔術貼,
大佬,點得, 你而家先同我講.....
我寧願收檔如果要我放得一半的作品,
藍衣女,白衣女,間條男都好好聲氣,
我知難為了你, 但都好難為了我.

行政上要話繼續上,
個粉紅魔頭態度甚差,
話個個都想辦法(不過那些辦法完全行不通...), 同話要同太古交代, 為免日後交惡沒有場地...(ps. 語氣強硬加不屑我話set不到作品),
我見粉紅魔頭有火,
語明白大家都求好,明白大家都努力想幫我...
粉紅魔頭冷冷一句, 話我不需要在這緊急時候說客套話 (這連續說了兩次 )

我頂你個肺, 心裡雄雄烈火
而家我唔發脾氣米好,到你發我脾氣!頂頂頂頂頂!

拎轉頭 繼續同藍衣女,白衣女,間條男商量
不同又係不是辦法的辦法,
最後我過了自己個關
當做另外一件算
加了些屈釘放上海報上, 暗串你 (粉紅魔頭)

臨走藍衣女,白衣女,間條男不在,
都和粉紅魔頭說句不好意思要你等,(我大人有大量, 一單還一單)
條粉紅魔頭又冷冷拎開頭哦了一句,

哼, 做得人頭都態度奇差,
我知你個名之後, 你小心d .

1 comment:

蘇菲 said...

現在怎麼樣呢
幾時有展覽?
但你篇野嬲得好搞笑=p